Eind goed al goed. Terug thuis

27 juni 2017 - Brecht, België

Yep, ’t Zit erop. We zijn terug aanbeland in Brecht. De laatste rit bracht ons van Hameln naar huis, met heel veel regenbuien en ’s middags ne lekkere hamburger bij Mc. Donald. Ne mens mag al eens vettig doen, en we waren het ondertussen toch gewoon… de kalorierijke kost die we voorgeschoteld kregen. Nu checken of de weegschaal doorslaat…(Heb ondertussen geconstateerd dat ik een gekregen heb van onze weegschaal.) En nu is het camper kuisen (ikke), wassen en plassen voor ons mamaatje en de tuin terug fatsoeneren. Het moet hier behoorlijk warm geweest zijn, want het kleine barstje in de ruit de Astra is een flinke scheur geworden, en het gras in de tuin heeft een gele verfbeurt gehad.
En als die taken allemaal uitgevoerd zijn…dan plannen we ons volgend tripke met onze Jules die het heel goed gedaan heeft. 6700 km staat er extra op de teller.
Tot een volgende.

1. Ralph:
    Welcome back !
    Voor die gescheurde ruit zou ik je verzekeringsmakelaar contacteren. Die zal u graag verderhelpen...
  2. Karin Geenrits:
    27 juni 2017
    Welcome thuis Francientje en Cois. Ben benieuwd naar jullie life reisverslag en het was hier inderdaad heet!!! Lang geleden dat we nog zo'n prachtweer in juni hebben gehad.
  3. François Cabus:
    27 juni 2017
    Gaan we zeker doen. VW Verzekeringen heeft ons al eens gped geholpen toen onze studerende kleinzoon zich buiten sloot... waarschijnlijk een gevolg van het te fel belasten van zijn geheugen...
  4. Gustaaf:
    27 juni 2017
    Welkom home wereldburgers... in het land van overvloed en luxe !

Denkelijk ga je nu terug een nieuw reisplan opstellen met uwe woonwagen... deze keer naar de Highlands maar vergeet vooral je 'Kilt' niet, en liefst zonder onderbroek, want dan kun je nog wat bijverdienen met je enorm spektakel...
    Véél succes en tot binnenkort op een van onze fameuze GM Old Timers reünies;
    Grt,
    Gustapo
  5. Karel Adriaensen:
    27 juni 2017
    Welkom in ons landje. Ik zal binnenkort een datumprikker lanceren om samen met jou, Guido, Jef en Jean-Pierre af te spreken voor een werklunchmeeting ter voorbereiding van onze Oscars reünie
  6. Reinhilde Schram:
    27 juni 2017
    Terug thuis...nu kunnen jullie je weeral verlekkeren op al onze Belgische geneugten!
    Mooie foto van chauffeur Francois ... En zo te zien geen grammetje bijgekomen van al je uitspattingen!
  7. François Cabus:
    27 juni 2017
    Snap het niet want hetgeen men serveerde was echt kalorierijk. Veel gefrituurd, en dikwijls overgoten met gesmolten kaas. Maar wel LEKKER !