Baltische Staten

16 mei 2017 - Greifswald, Duitsland

Voilà hier ons eerste rapport. Veel valt er niet te vertellen want tot hiertoe is het kilometers afmalen maar met ons appartementje op wielen gaat dat niet zo snel. Wij zijn ondertussen aanbeland in Greifswald (het voormalige Oost-Duitsland) en de tweede universiteitsstad van de regio na Rostock. Het is een kleine en gezellige stad met een mooie historische kern. De rest van de Duitse noordkust hebben we tijdens een vorige trip bezocht, dus dat hebben we overgeslagen. Als er iets interessants of wereldschokkends gebeurt melden we ons terug. Tot een volgende.

1. Hugo De Bevere:
    16 mei 2017
    Gelezen en wachten op vervolg
  2. Karin Geenrits:
    17 mei 2017
    We zijn heel benieuwd wat er nog gaat volgen. Hier momenteel de eerste zomerprik en de terrasjes zitten overvol. Vrijdag vertrekken wij voor een vierdaagse trip naar Kopenhagen.

Groetjes, Erik & Karin
  3. Gustaaf:
    17 mei 2017
    We wachten natuurlijk op wat 'Smaching' avonturen op onze gezegende leeftijd... maar dat zal wel volgen nadat je Riga hebt bezocht gedurende een nachtuitstap...!

Gebruik je Pepper Spry indien nodig of je Samoerai sabeltje...
  4. Maike:
    Hey wereldreizigers,
    Ziet er mooi uit, dit wordt vast weer een een toffe en mooie ervaring in een voor ons toch nog onbekend gebied. Ben heel curieus, dus hou me op de hoogte!
    Groetjes Maike (en ons Renéke ook natuurlijk)
  5. Karel Adriaensen:
    18 mei 2017
    Leuk wat nieuws van jullie te lezen. Plezant dat ik jullie zo kan volgen.
    Ik kijk uit naar jullie volgende reisverslag. Ik heb zojuist per mail aan broeder Victor gevraagd hoe het is met de gezondheidstoestand van broeder Jaak. Ik zal je op de hoogte houden. Het gaat jullie goed!
  6. Ellen cabus:
    19 mei 2017
    hey men moederke en vaderke...tof om jullie te horen ...weet dat jullie ons heel veel missen ...geen nood ...we komen eraan ...dikke knuffels ...
  7. Karel Adriaensen:
    22 mei 2017
    Broeder Victor laat mij weten dat de 5 bestralingen bij broeder Jaak voorbij zijn en dat alles goed verlopen is.
    Hij schrijft: "kom maar af op 30 mei en laat weten met hoeveel!"
    Ik zal jouw groeten en felicitaties zeker overmaken aan Broeder Jaak.
    Geniet verder van jullie boeiende reis.
  8. Mia Smet:
    23 mei 2017
    Geniet van jullie toffe reis , wij volgen met plezier van op afstand !